diumenge, de gener 27, 2008

AUSCHWITZ ( Cançó de Guccini I Nomadi)...



AUSCHWITZ ( Cançó de Guccini I Nomadi)

He mort amb altres cent,
he mort que era un nen,
passat per la xemeneia
i ara sóc en el vent i ara sóc en el vent.
A Auschwitz hi havia la neu,
el fum pujava lent
en el fred dia d’hivern
i ara sóc en el vent i ara sóc en el vent.
A Auschwitz moltes persones
però només un gran silenci
És estrany no puc encara
Somriure aquí en el vent a Somriure aquí en el vent.
Pregunto com pot l’home
matar un seu germà
però som a milions
en pols aquí en el vent,en pols aquí en el vent.
Encara trona el canó
i encara no és contenta
de sang la bèstia humana
I encara ens condueix el vent ,encara ens condueix el vent.
Pregunto quan serà
que l’home podrà apprendre
a viure sense matar
i el vent cessarà i el vent cessarà.
I el vent cessarà………..

6 Comments:

Blogger cmg said...

A mi també m'esgarrifa
http://deries.blogspot.com/2008/01/quan-tothom-viur-damor.html

1:55 p. m.  
Blogger Lliri blanc said...

Si. tot això és espanto's!
benvingut al meu blog "cmg" (què vol dir?)

3:16 p. m.  
Blogger Joan deu Peiroton said...

Hi has pensat, tu...Això vol dir moltes coses a ca meva, que la meva dona és jueva de parents polonesos...Gràcies.

9:21 p. m.  
Blogger Lliri blanc said...

Amb tot el meu cor Joan!per petit que sigui...........perquè no s'oblidis.

10:56 p. m.  
Blogger cmg said...

Gràcies per la teva rebuda. Quan dius que significa, crec que et refereixes al meu identificador "cmg", és tracta només de les inicials del meu nom.

10:53 p. m.  
Blogger Lliri blanc said...

Gràcies per l'explicacio' cmg.
Bonic el teu post (a l'arxiu) de l'Ovidi Montllor(Teresa).M'agrada molt aquest cantautor.
i la foto és la teva?...... bonics els ulls!

1:20 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home