dimecres, de gener 23, 2008

FUGIDA PER LA LLIBERTAT


FUGIDA PER LA LLIBERTAT

Caminarem tots mà dins la mà,
diferents i units.
Plorarem llàgrimes del mateix color
sobre cares sense cap nom.
Les mans lligades d’amor,
nus els corps de lliure veu armats.
En nits sense ombres,
el lament dels oprimits cridarà
paraules senzilles per no olvidar l’horror.
Justícia i llibertat
nos ensenyaran el camí.

Fuga per la libertà

Cammineremo tutti mano nella mano,
differenti e uniti.
Piangeremo lacrime dello stesso colore
sopra volti senza nome.
Le mani legate d'amore,
nudi i corpi di libera voce armati.
In notti senza ombre,
il lamento degli oppressi griderà
parole semplici per non dimenticare l'orrore.
Giustizia e libertà
ci mostreranno il cammino.

3 comentaris:

Giorgio Grappa ha dit...

M'has emocionat! És molt bonic, de debò.

dospoals ha dit...

Acabe de trobar el teu blog per mitjà del de Giorgio. M'ha agradat. Jo també tinc un blog dedicat a la poesia. Aquesta és l'adreça per si hi estàs interessada:

versostriats.blogspot.com

Vaig estar a l'Alguer ara fa 4 anys. Vaig estar dues nits a l'alberg que hi teniu als afores. Només vaig poder gaudir-hi un dia i mig. Malgrat la decepció de no trobar catalanoparlants (potser per aquest poc de temps) em va agradar estar allí. Era un viatge que havia de fer i confie de tornar-hi (més aïna quan l'horari del Ryanair siga més propici).

Salut

Joan de Peiroton ha dit...

Encara un altre poema MOLT bonic !!!!!