dimecres, de febrer 06, 2008

Premi Art y Pico...



M'ha fet molta il·lusió rebre aquest premi de part de Dèries http://deries.blogspot.com/

Aquest premi ha estat creat per Eseya http://arteypico.blogspot.com/Les regles del premi són les següents:
- Cal triar cinc blocs que es consideri que són mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat bloguera, sense tenir en compte el seu idioma el seu idioma.
- Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l'enllaç al seu bloc per tal que tots el puguin visitar.- Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que li ha atorgat el premi.
- Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Arte y pico per tal que tots sàpiguen l'origen d'aquest premi.- Exhibir aquestes regles.Els cinc blocaires als quals atorgo el premi són els següents:

4 comentaris:

Joan de Peiroton ha dit...

Massa tard! Te l'havia enviat jo mateix lol! passa pel meu blog! Petons!

Joan de Peiroton ha dit...

Hi he afegit un post-scriptum al meu missatge! Gràcies poetessa! Ja saps que m'agrada el teu blog i tu, t'adoro!

Giorgio Grappa ha dit...

Gràcies, Lliri Blanc! Em fa il·lusió que algun company blocaire (i tu molt especialment) considere que aporte alguna cosa a la comunitat dels blocs.

Em disculparàs, però, si no continue la cadena des del meu bloc.

:-*

Martí ha dit...

Moltes gràcies Cinzia. Ets un sol. Ja parlarem, estic molt engripiat i amb poques ganes d'escriure.

Una abraçada!