dissabte, d’abril 12, 2008

CAP EL CREPUSCLE...


CAP EL CREPUSCLE

En el camí de la meva vida
un encontre fatal
a la cruïlla del meu cor.
De cop el silenci ha emmudit el trànsit…
un sanglot, un respir i després
anèmiques paraules.
Tu fresc de joventut em miraves
i jo anhelava la teva despreocupació.
Quantes coses hauria pogut dir….
Tu i jo en un raco' de món
penjats dels núvols…….
supervivents del vòrtex de la vivència.
Una campana de vidre allunyava el vociferar..
exaltava el desig..apropava els cors.
Però les mans no…no es podien tocar.
Els llavis encesos besaven la fredor del vidre…
Tu a dins i jo a fora de la crisàlide.
Papallona enamorada que vola cap al crepuscle.

14 Comments:

Anonymous Carme said...

Preciós, inquietant, amor llunyà, amor prohibit, amor inaccessible...

12:27 a. m.  
Anonymous moz said...

Un poema preciós! Fa ja un temps que llegeixo blog i la veritat és que no decep. Tampoc dic gaire la meva perquè ,en poesia, prefereixo callar i escoltar.
És possible que la imatge sigui una iŀlustració d'en Luís Royo amb els colors invertits?

5:35 p. m.  
Anonymous novesflors said...

L'atzar i el destí i el corrent de les vides de vegades porten camins diferents. Sort que tenim la poesia. El poema, preciós.

6:36 p. m.  
Blogger Lliri blanc said...

Gràcies Carme i Novesflors.......una perpetua i vana recerca d'una ànima que ens pugui completar......
Benvingut/uda MOZ ho has encertat...l'illustracio' que he busct amb el google és d'en Royo.Quin observador més atent!

saluts

10:39 p. m.  
Blogger Paolo said...

????????????

12:05 a. m.  
Blogger barbollaire said...

Però, però jo en quin món he estat vivint que no coneixia aquest blog tant bell...!!!

Et fa res et vagi visitant i que posi un enllaç a casa meva?

Un petonet dolç ;¬)*

4:07 p. m.  
Blogger Joan deu Peiroton said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

5:06 p. m.  
Blogger Joan deu Peiroton said...

Bellíssima i talentosa poetessa, l'ànima recercada no deu ser molt lluny. I la seua recerca és l'ànima de la poesia.

5:09 p. m.  
Anonymous Jacob said...

Cinzia, deixem dir-te que ja et trobes dins la millor tradició del romanticisme. O al menys dins el primigenis.
Estàs molt creativa!!! Es un honor poder llegir-te.

7:57 p. m.  
Blogger Akinogal said...

Attention! See Please Here

6:04 a. m.  
Anonymous TV de Plasma said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.

11:03 p. m.  
Blogger Anna said...

T'he decobert avui, i m'ha encantat el teu blog. Poemes preciosos. M'ha agradat tant, que t'he deixat una coseta a lasa meva.

12:28 a. m.  
Anonymous Carme said...

Em sembla que tindràs la coseta de l'Anna repetida, però no importa, així es veurà que som molts que ens agrada el teu blog. Passa per casa també. Petonets.

9:23 a. m.  
Blogger Henry The VIII said...

Hola Lliri! Molt maco aquest poema de "To The Twilight".

Salutacions Lliri i dieu-li els italians al Berlusconi que amb aquell color de cabell tenyit tan poc creïble ens espanta.

11:15 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home