dijous, de maig 07, 2009

Auguri Mamma!


MAMA

Estimo la tardor que
ha oït el so de la
teva veu aplacar
el meu plor dins el bressol.
Estimo la tarda que
inunda l’ànim
de suaus malenconies i
pàl.lides visions.
Estimo les ombres del bosc
que envolten l’abisme
de les meves fantasies.
Estimo la casa de pedra
i les veus dels pagèsos
que pugen al cel turquí.
Estimo el temporal i
la pluja que fa soroll sobre
els meus pensaments desordenats.
Estimo l’horta simple i curada
on les flors xiuxiuen
a cada alè de brisa.
Estimo el rierol que canta
a la vall el seu
ímpetu de libertat.
Estimo el bes del sol
que em recorda la teva calor,
el somriure de la lluna reflectit
dins la tendresa de la teva cara.
T’estimo MAMA..


MAMMA

Amo l’autunno che
ha udito il suono della
tua voce placare
Il mio pianto nella culla.
Amo la sera che
inonda l’animo
di dolci malinconie
e pallide visioni.
Amo le ombre del bosco
che avvolgono l’abisso
delle mie fantasie.
Amo la casa di pietra
e le voci dei contadini
che salgono al cielo turchino.
Amo il temporale e
la pioggia che scroscia sui
miei pensieri disordinati.
Amo l’orto semplice e curato
dove i fiori sussurrano
ad ogni alito di brezza.
Amo il ruscello che
canta alla valle
il suo impeto di libertà.
Amo il bacio del sole
che mi ricorda il tuo calore,
il sorriso della luna riflesso
nella tenerezza del tuo viso.
Ti amo MAMMA…




10 comentaris:

Striper ha dit...

Magnific poema d'amor infinit a la mare,amb un bonica canço. Baci.

Thera ha dit...

Molt tendre! I la cançó, de vegades penso que podria ser una de les cançons de la meva vida! Una abraçada.

Cèlia ha dit...

Un poema ple d'imatges boniques, com m'agrada el joc que fas d'imatges mentals i paraules "la pluja que fa soroll sobre els meus pensaments desordenats" M'encanta! Segur que la mamma està encantadíssima amb el poema que li has dedicat!

Lliri blanc ha dit...

Striper, Thera, Cèlia...que dir..sou amics especials!
Abraçades infinides!

fanal blau ha dit...

hi ha tendreses en els rostres dels qui estimem i hem estimat, que perduren en la memòria...

un fantàstic poema d'amor a la teva mare!
una abraçada, cinzia!

utilizerapagain ha dit...

Dolce e forte poesia, delicati e intensi versi.
Bellissima Love Me tender.
Non so se hai ricercato l' effetto, o, come credo sia piu' semplicemente la tua sensibilita' poetica, i tuoi versi hanno la stessa musicalita' della canzone di Elvis. Li ho canticchiati (in italiano perche' non conosco la pronuncia catalana) su Love me tender, perfetti. Prova. Straordinario.
Un abbraccio. Buona festa della mamma
Vale

onatge ha dit...

Un poema molt íntim de cor a cor...

Salut.
onatge

Daniele Verzetti il Rockpoeta® ha dit...

Davvero molto lirica e sentita

Brava!

Petons
Daniele

azzurra ha dit...

Ciao
ti ringrazio della visita
sono passata a conoscert e ho trovato una poesia fresca e deliziosa
bravissima!
un abbraccio
azzurra

Teresa Bosch ha dit...

M'ha agradat molt, sobretot això que diguis mama i no mare. Un poema molt íntim.