diumenge, de juliol 03, 2011


ÉS UNA TARDA…

Aquesta és una tarda que irradia el seu or al voltant,

als ulls tancats roba els colors,

al cos rendit gemecs i sospirs

i després vol les mans…

és una tarda que rasca els pensaments,

despentina els cabells,

roba el respir supera els records…

pretén sanglots.

Aquesta és una tarda que irradia tremolors al voltant,

a la boca tancada roba silencis,

a la cara èbria, somriures enrarits

i després vol el ventre…

és una tarda que pretén refugi,

despentina els desitjos,

roba carícies, supera emocions…

pretén el meu mar.

És una tarda que es capbussa dins el meu pit…


Ė UNA SERA…

Questa è una sera che spande il suo oro d’intorno ,

agli occhi chiusi ruba i colori,

al corpo arreso gemiti e sospiri

e poi vuole le mani …

è una sera che graffia i pensieri,

scompiglia i capelli,

ruba il respiro, scavalca ricordi…

pretende singhiozzi.

Questa è una sera che spande brividi d’intorno,

alla bocca chiusa ruba silenzi,

al volto inebriato ,rarefatti sorrisi

e poi vuole il ventre,

è una sera che pretende rifugio,

scompiglia i desideri,

ruba carezze, scavalca emozioni…

pretende il mio mare.

Ė una sera che si tuffa nel mio petto…


4 Comments:

Blogger Clidice said...

Imaginar-me certes tardes capbussant-se en el meu pit m'omple l'ànima de records imprescindibles. Gràcies per fer-m'ho veure! Una abraçada.

10:17 a. m.  
Blogger Lliri blanc said...

Gràcies a tu que T'has capbussat al meu blog! :)

12:39 p. m.  
Blogger carina said...

T'acabo de descobrir gràcies a la Clícide, ho celebro. M'agrada molt el teu bloc. T'aniré seguint

10:42 p. m.  
Blogger Lliri blanc said...

Moltes gràcies Carina...que nom precios!

10:45 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home