divendres, d’abril 25, 2008

RECITAL DE POESIA




DIADA MONDIAL DEL LLIBRE A L’ALGUER


La delegació alguerès de l’associació Omnium Cultural ,en ocasió del dia de S. Jordi patró de Catalunya, ha convidat Pere Lluis Alvau per tenir un recital dedicat a la llengua catalana.

En aquesta ocasió Alvau, des de sempre ocupat en la salvaguarda , recuperació i difusió del català de l’Alguer i en el valorar qui escriu en aquesta llengua, ha decidit de llegir uns meus poemes.

M’ha fet un regal preciós llegint i interpretant magistralment una tria de versos feta per ell mateix.
Comprenent la meva timidesa m’ha presentat personalment al public i ho ha fet amb paraules afalagadores de tanta estimació que contracavio de cor.
He escoltat les meves poesies en la foscor de la sala per uns 50 minuts amb ulls tancats i em pareixia una mica estrany que a la gent hagués pogut interessar això que havia escrit.

Vull agrair personalment l’associació Omnium Cultural per haver organitzat aquesta cita i per haver-me permis d’estudiar català mitjançant els seus curs.
Tota la gent que ha acorrit..amics,professors de català, coneixents i desconeguts..…tothom m’ha demostrat tota la seva admiració i m’ha abraçat amb paraules de calor.
Vull també agrair tots els diaris , tv locals , sitis web que han divulgat la noticia i en particular l’entrenyable periodista de la pagina de la cultura de “Il Sardegna” Anna Brotzu que s’ha anat a llegir els meus poemes al meu blog ( a la majoria desconegut) i m’ha fet una recensió per a mi emocionant…gràcies de tot cor.

L’he tingut per últim ,però ell és EL PRIMER….parlo de Pere Lluis Alvau, un amic preciós que ha cregut en mi,perfecta desconeguda i m’ha fet viure un somni. GRÀCIES!!!!!

9 Comments:

Blogger Joan deu Peiroton said...

Òsca!!!! Bravo a la nostra poetessa algueresa (d'adopció) preferida!!! Ets tímida, tu? Jo també! :))

9:34 p. m.  
Anonymous Carles said...

L'enhorabona!
T'ho ben mereixes.

12:16 a. m.  
Blogger JoJosho said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

2:24 a. m.  
Anonymous Jacob said...

Enhorabona Cinzia. Sempre ajuda en el caminar un reconeixement de la feina.

12:17 p. m.  
Blogger Henry The VIII said...

Enhorabona Lliri Blanc!

1:54 p. m.  
Anonymous novesflors said...

Felicitats, lliri blanc.
La sensibilitat que esmerces en escriure els poemes estic segura que deu haver arribat a molta gent quan els va escoltar recitats en veu alta.

6:03 p. m.  
Blogger Lliri blanc said...

Gràcies a tots pels compliments!
El merit és també el vostre que m'ajudeu a apprendre i conversar en una llengua d'adopcio' (com diu Joan)però que sento meva..........Una abraçada a tothom!

6:14 p. m.  
Blogger Toni Ibañez said...

Felicitats!

9:12 p. m.  
Blogger Lliri blanc said...

Gràcies Toni, benvingut al meu blog a rebre una abraçada algueresa!

11:10 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home