divendres, d’abril 25, 2008

RECITAL DE POESIA




DIADA MONDIAL DEL LLIBRE A L’ALGUER


La delegació alguerès de l’associació Omnium Cultural ,en ocasió del dia de S. Jordi patró de Catalunya, ha convidat Pere Lluis Alvau per tenir un recital dedicat a la llengua catalana.

En aquesta ocasió Alvau, des de sempre ocupat en la salvaguarda , recuperació i difusió del català de l’Alguer i en el valorar qui escriu en aquesta llengua, ha decidit de llegir uns meus poemes.

M’ha fet un regal preciós llegint i interpretant magistralment una tria de versos feta per ell mateix.
Comprenent la meva timidesa m’ha presentat personalment al public i ho ha fet amb paraules afalagadores de tanta estimació que contracavio de cor.
He escoltat les meves poesies en la foscor de la sala per uns 50 minuts amb ulls tancats i em pareixia una mica estrany que a la gent hagués pogut interessar això que havia escrit.

Vull agrair personalment l’associació Omnium Cultural per haver organitzat aquesta cita i per haver-me permis d’estudiar català mitjançant els seus curs.
Tota la gent que ha acorrit..amics,professors de català, coneixents i desconeguts..…tothom m’ha demostrat tota la seva admiració i m’ha abraçat amb paraules de calor.
Vull també agrair tots els diaris , tv locals , sitis web que han divulgat la noticia i en particular l’entrenyable periodista de la pagina de la cultura de “Il Sardegna” Anna Brotzu que s’ha anat a llegir els meus poemes al meu blog ( a la majoria desconegut) i m’ha fet una recensió per a mi emocionant…gràcies de tot cor.

L’he tingut per últim ,però ell és EL PRIMER….parlo de Pere Lluis Alvau, un amic preciós que ha cregut en mi,perfecta desconeguda i m’ha fet viure un somni. GRÀCIES!!!!!

9 comentaris:

Joan de Peiroton ha dit...

Òsca!!!! Bravo a la nostra poetessa algueresa (d'adopció) preferida!!! Ets tímida, tu? Jo també! :))

Anònim ha dit...

L'enhorabona!
T'ho ben mereixes.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Enhorabona Cinzia. Sempre ajuda en el caminar un reconeixement de la feina.

Henry The VIII ha dit...

Enhorabona Lliri Blanc!

Anònim ha dit...

Felicitats, lliri blanc.
La sensibilitat que esmerces en escriure els poemes estic segura que deu haver arribat a molta gent quan els va escoltar recitats en veu alta.

Lliri blanc ha dit...

Gràcies a tots pels compliments!
El merit és també el vostre que m'ajudeu a apprendre i conversar en una llengua d'adopcio' (com diu Joan)però que sento meva..........Una abraçada a tothom!

Toni Ros ha dit...

Felicitats!

Lliri blanc ha dit...

Gràcies Toni, benvingut al meu blog a rebre una abraçada algueresa!