diumenge, de febrer 10, 2013

IL·LUSIÓ








IL·LUSIÓ



T' atraversava en pa ral·lel

un raig del sol de setembre.

Guanyaves l' immortalitat

dins l'ombra fosca sobre la muralla,

penjat suavement al tou respir admiració.

Creievess d'ésser una tulipa,

eres només un pobre llantió.







ILLUSIONE

Ti trafiggeva in parallelo

un settembrino raggio di sole.


Guadagnavi l'immortalità


nell'ombra scura sulla muraglia,


appeso lievemente al tuo respiro d'ammirazione.


Credevi d'essere un tulipano,

eri solo un povero lampione.

3 comentaris:

Toni Ros ha dit...

Hola lliri, et vaig enviar un mail però no he rebut resposta... Com podem contactar?

ANNA ha dit...


Hola, els teus poemes em semblen molt interessants. M'agrada especialment la manera d'expressar els teus sentiments.
Jo també tinc un bloc de poesía.Te enviament la direcció perquè les llegeixis i em comentis que et semblen:

http://anna-historias.blogspot.com.es/

Gracies

anna

Marina ha dit...

Ostres, quins poemes més bonics!

Buscant informació sobre l'Alguer, ja que ben aviat farem una escapada amb una amiga, he anat a parar al teu blog, i t'he de dir que ha estat un plaer descobrir la teva sensibilitat abocada en una prosa delicada, suggerent. Vaja, que el teu estil m'ha seduït a mesura que anava avançant en la lectura.

Felicitats i molts ànims de Catalunya!